Resultats avaluació de serveis

N# Tria el servei que vols avaluar Tracte rebut Informació rebuda Termini de tramitació o de gestió Periodicitat d'ús del servei Puntua de l'1 al 10
39 Servei de Govern Obert professional informació poc clara o poc entenedora acceptable mensual 4
38 Servei d’Atenció presencial i telemàtica al ciutadà
  • poc o gens amable
  • poc professional
massa complexa inacceptable molt esporàdic (menys de 3 cops a l'any) 1
36 Servei de Seguretat Ciutadana poc professional informació poc clara o poc entenedora inacceptable molt esporàdic (menys de 3 cops a l'any) 5
35 Servei d’Esports amable informació clara i entenedora ràpid setmanal 10
34 Serveis d’Urbanisme i Territori poc o gens amable informació clara i entenedora lent molt esporàdic (menys de 3 cops a l'any) 2
33 Biblioteca Municipal Joaquim Bauxell
  • amable
  • professional
informació clara i entenedora ràpid esporàdic o puntual (entre 3 i 10 cops l'any) 9
32 Servei de Promoció Turística
  • amable
  • professional
  • confidencial
informació clara i entenedora ràpid molt esporàdic (menys de 3 cops a l'any) 9
31 Servei de Promoció Econòmica
  • amable
  • professional
  • confidencial
informació clara i entenedora ràpid molt esporàdic (menys de 3 cops a l'any) 9
30 Serveis d’Urbanisme i Territori
  • amable
  • professional
  • confidencial
informació clara i entenedora acceptable mensual 10
29 Servei de Medi Ambient
  • amable
  • professional
  • poc confidencial
informació clara i entenedora acceptable mensual 9
28 Servei d’Esports
  • amable
  • professional
  • confidencial
informació clara i entenedora ràpid mensual 9
27 Biblioteca Municipal Joaquim Bauxell
  • amable
  • professional
  • confidencial
informació clara i entenedora ràpid mensual 9
26 Servei de Govern Obert
  • amable
  • professional
  • confidencial
informació clara i entenedora acceptable molt esporàdic (menys de 3 cops a l'any) 9
25 Servei de Comunicació i Transparència
  • amable
  • professional
  • confidencial
informació clara i entenedora ràpid esporàdic o puntual (entre 3 i 10 cops l'any) 9
24 Servei d’Atenció presencial i telemàtica al ciutadà
  • amable
  • professional
  • confidencial
informació clara i entenedora acceptable molt esporàdic (menys de 3 cops a l'any) 9
23 Serveis d’Urbanisme i Territori poc professional informació poc clara o poc entenedora inacceptable esporàdic o puntual (entre 3 i 10 cops l'any) 1
22 Cementiri professional informació clara i entenedora ràpid molt esporàdic (menys de 3 cops a l'any) 9
21 Servei de Medi Ambient amable informació clara i entenedora ràpid esporàdic o puntual (entre 3 i 10 cops l'any) 10
20 Serveis de Joventut
  • amable
  • confidencial
informació clara i entenedora ràpid esporàdic o puntual (entre 3 i 10 cops l'any) 9
19 Servei de Comunicació i Transparència professional informació clara i entenedora ràpid esporàdic o puntual (entre 3 i 10 cops l'any) 9
18 Servei de Comunicació i Transparència professional informació clara i entenedora ràpid esporàdic o puntual (entre 3 i 10 cops l'any) 9
17 Llar d’Infants Municipal “El Cucut”
  • amable
  • professional
informació clara i entenedora ràpid diari 9
16 Servei d’Atenció presencial i telemàtica al ciutadà professional informació clara i entenedora ràpid esporàdic o puntual (entre 3 i 10 cops l'any) 9
15 Biblioteca Municipal Joaquim Bauxell
  • amable
  • professional
informació clara i entenedora ràpid mensual 9
14 Biblioteca Municipal Joaquim Bauxell amable informació clara i entenedora ràpid mensual 10

Pàgines